За добра форма јадете ја оваа храна

Нашето тело и мускулни групи имаат различни потреби и поради оваа причина секоја вежба се разликува по интензитет.

Се разбира, храната, исто така има голема улога за нашата визија и општа состојба. Еве неколку видови храна и пијалоци, наведени од прехранбен гигант, кои ќе гиа подобрат ефектите од вежбањето:

Кафе – тоа е докажана енергетска помош и подобрувач на ефикасноста. Освен тоа не дехидрира. Може да додадете и млеко и така ќе набавите јаглехидрати и протеини.

Овесни семенки- содржат влакна со ниска содржина на масти и висока содржина на бавна апсорпција се јаглехидрати, погодни за шеќерот во крвта. Соодветни се пред тешок тренингот.

Јајца – одлична храна за обновување. Имаат висока содржина на протеини и го намалуваат апетитот.

Кисело млеко- соодветно е по тренингот, бидејќи обезбедува протеин, потребен за изградба на мускулите.

Јадки- истражувањата покажуваат дека луѓето кои конзумираат ореви, живеат подолго и ја одржуваат здравствена тежина. Консумирајте ги пред тренинг.

Слатка компири- одличен извор на витамин А, кој е важен прехранбен елемент. Тие се погодни за ручек. Содржат диетални влакна и ниска содржина на калории.

Извор: Макфакс

Би те интересирало и

Зошто циметот е одличен зимски пријател на организмот

Не само што убаво мириса и има специфичен вкус, циметот може да биде одличен пријател ...

Домашна маска за подмладување по рецепт на Софија Лорен

Рецептот за оваа маска за подмладување доаѓа од безвременската убавица Софија Лорен. Добро е тоа ...