Намирници што ја ублажуваат несоницата

Добро е да се знае дека одредени намирници можат да помогнат за несоницата.

Една од тие намирници е јогуртот, кој содржи триптофан, аминокиселина неоходна за создавање серотин и мелатонин во организмот. Двете сооединенија ја контролираат фазата на лесниот и длабок сон.

Исто така, триптофан содржат и семките од тиква, како и семките од сусам, кои дополнително содржат и магнезиум.

Овој минерал придонесува за здравјето на нервниот систем и ги опушта мускулите.

За избалансиран нервен систем важни се и омега-32 масните киселини, што се наоѓаат во маслиновото масло и морската риба.

Незаситените масни киселини го регулираат расположението, помагаат за смирување и природно го регулираат крвниот притисок.

Имено, за убав и мирен сон добро е да се консумираат билни чаеви како што се маточина и нане.

Извор: Макфакс

Би те интересирало и

Болт ќе го отвори ГП на Америка

Атлетската суперѕвезда Јусеин Болт ќе има чест да го отвори формирачкиот круг на американското ГП ...

Вештачката интелигенција стана дел од новинарството

Вештачката интелигенција веќе влезе во светот на новинарството, а натаму би можела да стане и ...