Прилегнете си после ручек

Дури и најголемите научниците истражиле дека оние кои спијат после ручекот, не се безработници, тие само задоволуваат една од основните потреби на организмот, да се одмори.

Краткиот сон може да биде решение на многу ваши проблеми со концентрација и памтењето па и со општото здравје, и значително ќе ја подобрите вашата состојба во часовите кои претстојат.

Научниците од Харвард минатата година дошле до заклучок дека секојдневното спиење по 45 минути го намалува стресот , ја зголемува способноста на учење и памтење (корисно за студенти).

ОВа корисно спиење исто така ја намалува опасноста од срцев удар, го регулира нивото наа крвта, а дури помага и во одржувањето на вашата линија.

Учениците од универзитетот во Дизелдорф утврдиле дека дури и 5 минутна сиеста на движење го зголемува ефектот на памтење.

Британските научници дури пресметале дека самата помисла на пладневна дремка им се намалува притисокот. Нормално како и кај сите други работи, не смеете да претерувате.

Би те интересирало и

Евтин начин за белење на заби во домашни услови

Доколку сакате да ги избелите забите во домашни услови, одличен е методот со користење на ...

Евтин трик за двојно побрзо сушење на косата со фен

Иако многу фризери советуваат кога можете да го избегнувате сушењето на косата со фен, кога ...